سفارش تبلیغ
صبا ویژن

ورایزن در موقعیتهای شغلی مرتبط با بلاک چین استخدام میکند

غول مخابراتی ورایزن آگهی‌هایی را برای استخدام نیروهای تازه در موقعیت‌های شغلی مرتبط با بلاک چین منتشر کرده است. ورایزن هم به‌دنبال استعدادهای برتر در حوزه بلاک چین و هم در جایگاه‌های شغلی دیگر به‌دنبال متقاضیانی است که از دانش فناوری‌های بلاک چین برخوردار باشند.

جست‌وجو در صفحه فرصت‌های شغلی غول مخابراتی ورایزن نشان می‌دهد که این شرکت به‌دنبال استخدام نیروی تازه در شغل‌های مرتبط با بلاک چین از جمله 5 توسعه‌دهنده بلاک چین است.

رسانه خبری The Block 24 جولای در گزارشی به پست‌های خالی اشاره می‌کند. بر طبق این گزارش ورایزن ظاهرا در پی ایجاد شبکه‌ای توزیع‌شده است. علاوه بر این در گزارش آمده که یکی از مهندسان ارشد ورایزن معتقد است در حال حاضر استعدادهای کمی برای استخدام وجود دارند، او می‌گوید:

«گوگل، فیسبوک، مایکروسافت و این‌گونه شرکت‌ها بهترین استعدادها را استخدام می‌کنند. در چند سال گذشته با بیش از 100 داوطلب استخدام مصاحبه کرده‌ام و پیدا کردن استعدادهای برتر در حوزه بلاک چین مدام دشوارتر می‌شود.»

هنگام انتشار این گزارش بیش از 36 جایگاه شغلی خالی مرتبط با بلاک چین در ورایزن وجود دارد. به‌غیر از این موقعیت‌ها، در نتایج فرصت‌های دیگری هم در حوزه فناوری، بازاریابی و استراتژی پیدا می‌شوند.

آگهی‌ها بر مهارت در بلاک چین تاکید می‌کنند

اولین جایگاه که آگهی آن 13 جولای منتشر شده و هنوز پر نشده، پست مهندس نرم‌افزار ارشد است و در آن اشاره شده متقاضیانی که از «دانش فناوری‌های بلاک چین مثل هایپرلجر» برخوردار باشند، در اولویت استخدام قرار دارند.

علاوه بر آگهی‌هایی که به تخصص بلاک چین به‌عنوان مزیت اشاره می‌کنند، جایگاه‌هایی هم به‌طور خاص برای شغل‌های حوزه بلاک چین وجود دارد. ورایزن اول جولای برای 5 فرصت شغلی توسعه‌دهنده بلاک چین آگهی کرده است. براساس این آگهی متقاضیان موفق علاوه بر دیگر مسئولیت‌ها باید به «جست‌وجو، طراحی، توسعه و آزمایش فناوری‌های بلاک چین بپردازند.»

همان‌طور که Cointelegraph پیش از این خبر داد، گزارش شرکت مدیریت هویت Okta نشان می‌دهد که 61 درصد از غول‌های فناوری دیجیتال درحال سرمایه‌گذاری در بلاک چین هستند. Okta این اطلاعات را از 1050 تصمیم‌گیر شرکت‌های فناوری مختلف جمع‌آوری کرده است.